Gistermiddag waren wij uitgenodigd op de Pressday van ICI Paris XL in het Art’Otel in Amsterdam.
Op deze dag werden meer dan 20 hele fijne exclusieve ICI PARIS XL beautymerken getoond aan de pers. Deze dag is ideaal, want je kunt langs allerlei merken gaan die jij leuk of interessant vindt! Wij hebben ontzettend veel informatie gekregen, dus wij zijn op beauty-gebied van alles op de hoogte!
Gelijk bij aankomst, werd ik hartelijk ontvangen door Tjitske van SO PR met een glas bubbels en een winkelmand, waar ik vervolgens alle spullen in kon doen.
Wij startten bij het merk KENZOKI, en waren natuurlijk meteen benieuwd want ik ben een mega-fan van het merk KENZO! Wij hebben zelf een aantal coole items van KENZo en nu brengt het merk dus een beautylijn uit, genaamd KENZOKI!
De beautylijn correspondeert met de dagelijkse schoonheidsrituelen voor een mooie huid. Dus als eerste start je met een crème, daarna een spray, een heerlijke lipbalm voor tussendoor, een lekkere frisse lotus water voor als je een inkakker krijgt gedurende de dag en iedereen eindigt de dag met een goede nacht crème. De geur van de beautyproducten zijn heerlijk zacht en niet te intens. Dit is helemaal ons ding!
Daarna mochten wij de nieuwe lijn van EVOKA leren kennen. Deze exclusieve lijn van verzorgingsproducten nodigen de zintuigen uit om zich via exotische rituelen te laten meevoeren. Van de stranden van de Middellandse Zee tot het wilde hart van Afrika.
De geur van EVOKA zet aan tot reizen, maar kan ook na het reizen, het reizen vasthouden. Het merk heeft vier lijnen, en elke lijn heeft een eigen betekenis en is gekoppeld aan een bepaald werelddeel. De geuren zijn echt heerlijk en zijn dus helemaal niet prijzig. De shower foam van 250ml is dus bijvoorbeeld maar €7,95 euro. Daarnaast biedt de collectie ook geurkaarsen, geurstokjes en een lekkere bodylotion.
Ook willen wij jullie graag vertellen over het product IOMA, wat voor ons helemaal nieuw was. IOMA staat bekend om de unieke technologie en gepersonaliseerde verzorgingsproducten waardoor he voor elke vrouw mogelijk is om het beste uit zichzelf te halen op beautygebied. Want wie haar eigen huid kent kan die ook beter voor zorgen en beschermen. Hier heeft IOMA dus aan gedacht. Als je gebruik zou willen maken van IOMA’s producten, starten zij als eerste met een unieke huidanalyse met behulp van een IOMA’s high tech apparaat. Het resultaat is informatie over jouw huid, en hieruit kan de perfecte bijpassende crème met factor gezocht worden, die vervolgens de huid optimaal gaat beschermen. In combinatie met dit product kan je ook nog de APP erbij gebruiken, waar precies het aantal UV bij wordt aangegeven.
Naast deze merken werden er ook andere merken gepresenteerd, zoals de heerlijke nieuwe geuren van LIU-JO, Mart Visser en Repetto. Maar ook met de nachtcreme van CULT51, de producten van LES COUVENT DES MINIMES en van PHENOMÉ mochten wij kennismaken!
Wij gingen in ieder geval de deur uit met een super goed gevulde goodiebag, dus we kunnen de komende tijd alles lekker gaan testen. Heerlijk!
Dank jullie wel ICI PARIS XL, SO PR & Art’Otel voor een heerlijke middag!