Ik ben, samen met mijn gezin een enorme hockeyfan!
Daarom zijn wij vandaag een dagje aanwezig bij de WK Hockey in Den Haag! Uitgedost in oranje ( tja.. wij wonen in België maar op dat soort momenten voelen we ons helemaaaaal Nederlanders) zitten we op de tribunes om naar de verschillende wedstrijden te kijken!
En omdat de het WK voetbal ook bijna begint, maakten we een selectie oranje items! Voor verkoopinfo klik je op de linkjes!








